Obsługa BOŚBank24
-
- Bankowość elektroniczna to dostęp do Twoich rachunków i produktów bankowych przez laptop, tablet lub telefon. Dzięki bankowości elektronicznej, sprawdzisz stan konta, zrobisz przelew lub doładujesz telefon.
- Aby zacząć korzystać z bankowości wystarczy, że założysz konto w naszym banku i zgłosisz chęć korzystania z bankowości elektronicznej.
-
Dostęp do bankowość elektronicznej jest bezpłatny.
-
Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła do logowania do BośBank24, skontaktuj się z Infolinią lub odwiedź oddział banku.
-
Błąd na etapie uwierzytelniania oznacza, że wprowadzone dane do logowania były błędne.
Jeśli taki komunikat pokazał się co najmniej 3 razy, dostęp do BOŚBank24 został zablokowany. Możesz go odblokować na infolinii pod nr +48 22 543 34 34.
-
Identyfikator to 8 cyfrowy numer, który
- przekazał Ci doradca w przypadku podpisywania umowy w Oddziale lub
- został Ci wysłany na adres e-mail w przypadku wniosków składanych zdalnie (Wiadomości mogą czasami trafić do folderu SPAM. Jeśli nadal nie posiadasz od nas wiadomości, skontaktuj się z nami).
-
Aby odzyskać identyfikator skontaktuj się z infolinią lub odwiedź placówkę banku.
-
W aplikacji mobilnej znajdziesz wszystko to, co w systemie bankowości internetowej BOŚBank24. Dokonasz w niej operacji i przelewów, a dodatkowo skorzystasz z funkcji jakie daje telefon: zalogujesz się odciskiem palca lub face ID, sprawdzisz saldo przed zalogowaniem do aplikacji i zachowasz kontrolę dzięki powiadomieniom push.
-
Aby włączyć autoryzację przez powiadomienia SMS odwiedź placówkę banku.
-
Jeżeli nie przychodzi SMS potwierdzający przelew należy:
- sprawić czy telefon jest w zasięgu sieci
- usunąć zbędne SMSy ze skrzynki nadawczo-odbiorczej
- wykonać restart telefonu
Gdy podane rozwiązania nie pomogą, skontaktuj się z infolinią.
Przelewy w BOŚBank24
-
Potwierdzenie przelewu wygenerujesz wchodząc w dany przelew i klikając opcję Pobierz potwierdzenie.
-
Aby usunąć zlecenie stałe w bankowości elektronicznej po zalogowaniu:
- na liście przelewów należy znaleźć aktywne zlecenie stałe,
- po jego kliknięciu, wybrać opcję Anuluj i autoryzować operację.
-
- Wybierz Przelewy w aplikacji lub bankowości internetowej,
- Wybierz rodzaj przelewu (zwykły, zagraniczny/ walutowy, własny lub podatkowy). W aplikacji mobilnej wykonasz też przelew na telefon.
Możesz również ponowić wcześniej wykonany przelew znajdując go w Historii Rachunku oraz klikając przycisk Ponów.
-
- Aplikacja mobilna posiada domyślnie ustawione limity przelewów: limit dzienny 1000 zł, limit jednorazowy 500 zł.
- Limity możesz zmienić samodzielnie do kwoty maksymalnej 50 000 zł.
- Zmiany dokonujesz w systemie bankowości internetowej BOŚBank24 klikając Ustawienia – Kanały dostępu i limity dla upoważnionych do rachunków.
- Limity możesz zmienić również w placówce Banku.
-
- Wybierz Przelew na telefon BLIK z opcji BLIK na dolnym pasku lub z menu Przelewy,
- Wybierz numer telefonu z Twojej listy Kontaktów klikając na ikonkę Książki lub wpisując numer telefonu ręcznie. Twoi znajomi, którzy korzystają z BLIKA oznaczeni są ikonką BLIK.
- Zaakceptuj przelew mobilnie PIN-em i gotowe! Pieniądze od razu wpłyną na konto odbiorcy (również w weekendy czy święta).
Aplikacja mobilna
-
Jeżeli chcesz zmienić urządzenie, na którym korzystasz z aplikacji mobilnej:
- Wejdź w systemie w Ustawienia-> Urządzenie autoryzujące, usuń stary telefon.
- Na nowym urządzeniu zainstaluj aplikację mobilną (pobierając ją ze sklepu Google lub AppStore) i sparuj aplikację z systemem internetowym BOSBank24.
-
Instrukcję jak aktywować swoją aplikację znajdziesz na tej stronie.
-
Jeżeli zapomniałeś PINu do aplikacji mobilnej (lub wpisując go błędnie zablokowałeś dostęp) musisz ustawić nowy kod PIN. Aby to zrobić ponownie aktywuj i sparuj aplikację mobilną z systemem bankowości internetowej BOŚBank24:
- Uruchom opcję NIE PAMIĘTAM KODU PINU na ekranie startowym aplikacji,
- Naciśnij ROZPOCZNIJ PROCES PAROWANIA.
Nowy PIN ustanowisz podczas procesu aktywacji.
-
BOŚ token to system do autoryzacji Twoich zleceń w bankowości elektronicznej za pomocą telefonu. Możesz zastąpić BOŚ token aplikacją BOŚBank24, która pozwala na jeszcze wygodniejsze zarządzanie twoimi zleceniami.
Jak to zrobić:
- Zaloguj się do swojego systemu bankowości elektronicznej BOŚBank24 i wejdź w Ustawienia oraz kliknij w urządzenia autoryzacyjne, gdzie zobaczysz swój BOŚtoken.
- Odinstaluj BOŚtoken przyciskiem Usuń. Autoryzuj czynność.
- Wprowadź dowolną nazwę swojego urządzenia autoryzacyjnego i kliknij Generuj kod.
- Wprowadź kod aktywacyjny do aplikacji mobilnej, potwierdź kodem z SMSa.
- Ustanów i potwierdź swój PIN (minimum 5 cyfr), którym będziesz się logować do aplikacji i potwierdzać operacje. Potwierdź PIN wpisując go ponownie.
-
W naszym Banku płatności BLIK i G-pay są już dostępne dla wszystkich klientów korzystających z aplikacji mobilnej.
-
- Po zalogowaniu do BOŚBank24 wybierz „Więcej” > "Ustawienia", "Ustawienia BLIK" oraz "Włącz BLIK",
- W zakładce "Ustawienia BLIK" możesz dostosować opcje pasujące do ciebie.
-
Aplikację mobilną dla jednego użytkownika możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu mobilnym.
Usługi dostępne z BOŚBank24
-
Możesz zalogować się do e-Urzędu Skarbowego korzystając z usługi mojeID przez bankowość elektroniczną BOŚ.
- Na stronie www.podatki.gov.pl wybierz logowanie do e-Urzędu-Skarbowego poprzez login.gov.pl
- wybierz BOŚ Bank w usłudze mojeID.
-
Wniosek o 500+ można złożyć na platformie PUE ZUS logując się do niej poprzez bankowość internetową BOŚBank24 – menu eUrząd – PUE ZUS.
-
Profil zaufany możesz założyć na stronie pz.gov.pl wybierając BOŚ jako dostawcę tożsamości.
-
Do założenia IKP potrzeby jest profil zaufany, który możesz założyć wybierając BOŚ jako dostawcę tożsamości na stronie pz.gov.pl. Posiadając profil zaufany lub używając mojeID w BOŚ możesz logować się do IKP.
-
Na tej stronie znajdziesz instrukcję jak doładować swój telefon przez BOŚBank24.