Bankowość elektroniczna

Obsługa BOŚBank24

    • Bankowość elektroniczna to dostęp do Twoich rachunków i produktów bankowych przez laptop, tablet lub telefon. Dzięki bankowości elektronicznej, sprawdzisz stan konta, zrobisz przelew lub doładujesz telefon.
    • Aby zacząć korzystać z bankowości wystarczy, że założysz konto w naszym banku i zgłosisz chęć korzystania z bankowości elektronicznej.
  • Dostęp do bankowość elektronicznej jest bezpłatny.

  • Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła do logowania do BośBank24, skontaktuj się z Infolinią lub odwiedź oddział banku.

  • Błąd na etapie uwierzytelniania oznacza, że wprowadzone dane do logowania były błędne.

    Jeśli taki komunikat pokazał się co najmniej 3 razy, dostęp do BOŚBank24 został zablokowany. Możesz go odblokować na infolinii pod nr +48 22 543 34 34.

  • Identyfikator to 8 cyfrowy numer, który

    • przekazał Ci doradca w przypadku podpisywania umowy w Oddziale lub
    • został Ci wysłany na adres e-mail w przypadku wniosków składanych zdalnie (Wiadomości mogą czasami trafić do folderu SPAM. Jeśli nadal nie posiadasz od nas wiadomości, skontaktuj się z nami).
  • Aby odzyskać identyfikator skontaktuj się z infolinią lub odwiedź placówkę banku.

  • W aplikacji mobilnej znajdziesz wszystko to, co w systemie bankowości internetowej BOŚBank24. Dokonasz w niej operacji i przelewów, a dodatkowo skorzystasz z funkcji jakie daje telefon: zalogujesz się odciskiem palca lub face ID, sprawdzisz saldo przed zalogowaniem do aplikacji i zachowasz kontrolę dzięki powiadomieniom push.

  • Aby włączyć autoryzację przez powiadomienia SMS odwiedź placówkę banku.

  • Jeżeli nie przychodzi SMS potwierdzający przelew należy:

    • sprawić czy telefon jest w zasięgu sieci
    • usunąć zbędne SMSy ze skrzynki nadawczo-odbiorczej
    • wykonać restart telefonu

    Gdy podane rozwiązania nie pomogą, skontaktuj się z infolinią.

Przelewy w BOŚBank24

  • Potwierdzenie przelewu wygenerujesz wchodząc w dany przelew i klikając opcję Pobierz potwierdzenie.

  • Aby usunąć zlecenie stałe w bankowości elektronicznej po zalogowaniu:

    1. na liście przelewów należy znaleźć aktywne zlecenie stałe,
    2. po jego kliknięciu, wybrać opcję Anuluj i autoryzować operację.
    1. Wybierz Przelewy w aplikacji lub bankowości internetowej,
    2. Wybierz rodzaj przelewu (zwykły, zagraniczny/ walutowy, własny lub podatkowy). W aplikacji mobilnej wykonasz też przelew na telefon.

    Możesz również ponowić wcześniej wykonany przelew znajdując go w Historii Rachunku oraz klikając przycisk Ponów.

    • Aplikacja mobilna posiada domyślnie ustawione limity przelewów: limit dzienny 1000 zł, limit jednorazowy 500 zł.
    • Limity możesz zmienić samodzielnie do kwoty maksymalnej 50 000 zł.
    • Zmiany dokonujesz w systemie bankowości internetowej BOŚBank24 klikając Ustawienia – Kanały dostępu i limity dla upoważnionych do rachunków.
    • Limity możesz zmienić również w placówce Banku.
    1. Wybierz Przelew na telefon BLIK z opcji BLIK na dolnym pasku lub z menu Przelewy,
    2. Wybierz numer telefonu z Twojej listy Kontaktów klikając na ikonkę Książki lub wpisując numer telefonu ręcznie. Twoi znajomi, którzy korzystają z BLIKA oznaczeni są ikonką BLIK.
    3. Zaakceptuj przelew mobilnie PIN-em i gotowe! Pieniądze od razu wpłyną na konto odbiorcy (również w weekendy czy święta).

Aplikacja mobilna

  • Jeżeli chcesz zmienić urządzenie, na którym korzystasz z aplikacji mobilnej:

    1. Wejdź w systemie w Ustawienia-> Urządzenie autoryzujące, usuń stary telefon.
    2. Na nowym urządzeniu zainstaluj aplikację mobilną (pobierając ją ze sklepu Google lub AppStore) i sparuj aplikację z systemem internetowym BOSBank24.
  • Instrukcję jak aktywować swoją aplikację znajdziesz na tej stronie.

  • Jeżeli zapomniałeś PINu do aplikacji mobilnej (lub wpisując go błędnie zablokowałeś dostęp) musisz ustawić nowy kod PIN. Aby to zrobić ponownie aktywuj i sparuj aplikację mobilną z systemem bankowości internetowej BOŚBank24:

    1. Uruchom opcję NIE PAMIĘTAM KODU PINU na ekranie startowym aplikacji,
    2. Naciśnij ROZPOCZNIJ PROCES PAROWANIA.

    Nowy PIN ustanowisz podczas procesu aktywacji.

  • BOŚ token to system do autoryzacji Twoich zleceń w bankowości elektronicznej za pomocą telefonu. Możesz zastąpić BOŚ token aplikacją BOŚBank24, która pozwala na jeszcze wygodniejsze zarządzanie twoimi zleceniami.

    Jak to zrobić:

    1. Zaloguj się do swojego systemu bankowości elektronicznej BOŚBank24 i wejdź w Ustawienia oraz kliknij w urządzenia autoryzacyjne, gdzie zobaczysz swój BOŚtoken.
    2. Odinstaluj BOŚtoken przyciskiem Usuń. Autoryzuj czynność.
    3. Wprowadź dowolną nazwę swojego urządzenia autoryzacyjnego i kliknij Generuj kod.
    4. Wprowadź kod aktywacyjny do aplikacji mobilnej, potwierdź kodem z SMSa.
    5. Ustanów i potwierdź swój PIN (minimum 5 cyfr), którym będziesz się logować do aplikacji i potwierdzać operacje. Potwierdź PIN wpisując go ponownie.
  • W naszym Banku płatności BLIK i G-pay są już dostępne dla wszystkich klientów korzystających z aplikacji mobilnej.

    1. Po zalogowaniu do BOŚBank24 wybierz „Więcej” > "Ustawienia", "Ustawienia BLIK" oraz "Włącz BLIK",
    2. W zakładce "Ustawienia BLIK" możesz dostosować opcje pasujące do ciebie.
  • Aplikację mobilną dla jednego użytkownika możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu mobilnym.

Usługi dostępne z BOŚBank24