Kiedy zgubisz kartę
W przypadku zagubienia lub kradzieży karty, prosimy zadzwoń i zastrzeż kartę!
Zadzwoń z telefonu komórkowego lub stacjonarnego.
801 355 455 lub 22 543 34 34
Zastrzeganie kart dostępne jest przez całą dobę.
Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika.
Kiedy zgubisz dokumenty
W przypadku kradzieży lub zagubienia dokumentów Klient BOŚ S.A. powinien natychmiast dokonać ich zastrzeżenia w Systemie DOKUMENTY ZASTRZEŻONE – ogólnopolskiej bazie skradzionych lub zagubionych dokumentów.
Zastrzeżenia dokumentów Klient BOŚ S.A. może dokonać:
- Osobiście w dowolnej placówce BOŚ S.A., po wypełnieniu odpowiedniego formularza,
- Dzwoniąc pod numer infolinii BOŚ S.A. 801 355 455 lub (22) 543 34 34, przy czym zastrzeżenie dokonane za pośrednictwem infolinii powinno być potwierdzone osobiście przez Klienta w jednej z placówek BOŚ S.A. poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza w ciągu 3 dni kalendarzowych,
- Osobiście w innym banku przyjmującym zastrzeżenia także od osób niebędących jego klientami.
- Pełna lista banków przyjmujących zastrzeżenia od wszystkich osób znajduje się na stronie: dokumentyzastrzezone.pl.
W Banku Ochrony Środowiska S.A. można zastrzec m.in.:
- Dowód osobisty
- Paszport
- Dowód rejestracyjny
- Prawo jazdy
- Ksiażeczkę wojskową
- Kartę stałego pobytu
Po dokonaniu zastrzeżenia dokumentów w Banku, Klient powinien niezwłocznie:
- powiadomić Policję - jeżeli dokumenty utracono w wyniku kradzieży,
- wyrobić nowy dokument.
Odwołanie zastrzeżenia dokumentów
Odwołanie zastrzeżenia może zostać dokonane wyłącznie osobiście przez Klienta w placówce Banku Ochrony Środowiska S.A. lub w placówce innego banku, w której złożony został wypełniony formularz zastrzeżenia dokumentu.