Twoje korzyści
Wszystko czego oczekujesz od konta a dodatkowo-
0 zł za wypłaty kartą debetową na całym świecie
-
0 zł za realizację zleceń stałych oraz poleceń zapłaty
-
0 zł za wpłaty i wypłaty gotówkowe w oddziałach naszego banku
-
0 zł za prowadzenie przy miesięcznych wpływach na rachunek
min. 10 000 zł
Wniosek o konto możesz też złożyć w najbliższym oddziale BOŚ Banku
Karta debetowa Mastercard VIP
Płać codziennie za swoje zakupy i korzystaj z dodatkowych przywilejów0 zł za korzystanie z karty debetowej Mastercard VIP
0 zł za wypłaty kartą debetową z bankomatów na całym świecie
Bezpłatne ubezpieczenie do karty (szczegóły):
- wypłaconej gotówki do równowartości 1200 €
- przedłużonej gwarancji do równowartości max 5000 €
Google Pay – wygodne płatności kartą w telefonie
Wybierz swoją kartę z wizerunkami chronionych zwierząt
-
1. Dudek
2. Kozica
3. Niedźwiedź
4. Ryś
5. Szarytka
6. Świstak
7. Uszatka
8. Wilk
9. Żubr
Przelewy natychmiastowe Express Elixir
- Przelewy dostępne w bankowości elektronicznej BOŚBank24
- Szybka realizacja płatności – środki dostarczone do odbiorcy w ciągu kilkunastu sekund
- Możliwość realizacji przelewu w BOŚ przez 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, za wyjątkiem przerw technicznych (dostępność przelewów Express Elixir w BOŚ i innych Bankach można sprawdzić tutaj)
- Maksymalna kwota pojedynczego przelewu 10 tys. PLN
Dodatkowe informacje
-
- Mastercard® Bezcenne® Chwile to nowa odsłona programu Priceless® Specials, w której najważniejsze są Twoje życiowe pasje. Każda płatność kartą Mastercard® to kolejne punkty na Twoim koncie, które przybliżają Cię do celu wybranego w ramach pasji, czyli nagrody, jaką chcesz zdobyć. Swój cel zrealizujesz szybciej, płacąc u partnerów programu i korzystając z ofert specjalnych. Sprawdź, jak dołączyć do programu, i dowiedz się więcej na bezcennechwile.pl .
- Często płacisz za zakupy i usługi kartą? Nie obawiaj się nieuczciwych sprzedawców! Dzięki usłudze chargeback zyskasz możliwość zwrotu pieniędzy, jeżeli usługodawca nie wywiązał się z umowy, bądź otrzymany przez Ciebie towar był niezgodny z opisem. Pomożemy Ci w odzyskaniu pieniędzy i w Twoim imieniu zaczniemy procedurę reklamacyjna, nawet u sprzedawcy z drugiego końca świata!
- Usługa Mastercard Automatic Billing Updater, dedykowana dla Klientów korzystających z automatycznych płatności cyklicznych tj. subskrypcje, raty lub płatności za media. Polega na bezpiecznym wprowadzaniu zmian danych kart i przekazaniu ich sprzedawcom korzystającym z ABU.
-
Mecenas Direct to dodatkowa usługa oferowana posiadaczom rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych prowadzonych w BOŚ S.A.
Co Ci przysługuje w ramach usługi „Mecenas Direct”?
- Możliwość uzyskania telefonicznej porady prawnej
- Uzyskanie opinii prawnej dotyczącej umów i pism do 100 000 zł wartości przedmiotu sprawy
- Otrzymanie wzorów umów, pism procesowych oraz innych dokumentów prawnych do 100 000 zł wartości przedmiotu sprawy
- Reprezentacja przed sądem po cenach indywidualnie negocjowanych
Koszt korzystania z usługi to 10 złotych miesięcznie lub 100 złotych rocznie
Koszt jest pobierany z konta w formie zlecenia stałego, zgodnie z wybranym wariantem płatności.
Szczegóły: "Ogólne warunki świadczenia usługi".
-
Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków oszczędnościowych i oszczędnościowo - rozliczeniowych dla osób fizycznych - obowiązuje do 31.05.2024 r.
Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków oszczędnościowych i oszczędnościowo - rozliczeniowych dla osób fizycznych - obowiązuje od 01.06.2024 r.
Regulamin bankowości elektronicznejTwoje prawa przy dokonywaniu płatności w Europie
Your rights when making payments in Europe
Arkusz informacyjny dla deponentów
Oprocentowanie rachunków o charakterze bieżącym dla klientów indywidualnych - obowiązuje od 01.06.2024 r.
Oprocentowanie rachunków dla Klientów indywidualnych – obowiązuje do 31.05.2024 r.
Wzór umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
Słowniczek pojęć dla reprezentatywnych usług płatniczych
Dokument dotyczący opłat dla rachunku Konto VIP PLUS z kartą debetową VIP - obowiązuje od 01.06.2023 r.
Dokument dotyczący opłat dla rachunku Konto VIP PLUS z kartą debetową VIP (dawniej EKOkonto VIP) - obowiązuje do 31.05.2024 r.
Dokument dotyczący opłat dla rachunku Konto VIP PLUS bez karty - obowiązuje od 01.06.2024 r.
Dokument dotyczący opłat dla rachunku Konto VIP PLUS bez karty (dawniej EKOkonto VIP) - obowiązuje do 31.05.2024 r.
Szczegółowe warunki ubezpieczenia podróży dla Posiadaczy karty debetowej Mastercard BOŚ VIP Debit
Regulamin korzystania z kart płatniczych w ramach usługi G Pay w BOŚ S.A.
Karta Produktu Ubezpieczenia dla Posiadaczy karty debetowej MasterCard VIP
Broszura informacyjna przetwarzanie danych osobowych przez w Grupie AXA
Skontaktuj się z nami
Jesteś klientem Banku Ochrony Środowiska i chcesz zapytać o posiadane produkty lub usługi, stan konta itp.? - Napisz do nas przez BOŚBank24, zadzwoń pod numer 22 543 34 34* lub odwiedź placówkę .
Konsultant obsługujący formularze kontaktowe nie ma dostępu do Twoich danych i nie udzieli informacji na temat Twojego konta.
Jeśli chcesz założyć nowe konto napisz na adres ekocenter@bosbank.pl lub zadzwoń pod numer 22 520 35 00 *.
*Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora
-
Bank oświadcza że:
- zgodnie z art. 70a Prawa bankowego udziela klientom Banku wyjaśnień dotyczących dokonanej przez siebie oceny zdolności kredytowej w zakresie osoby wnioskującej o udzielenie kredytu/pożyczki. Wyjaśnienie, obejmuje informacje na temat czynników - w tym danych osobowych wnioskującego - które miały wpływ na wynik dokonanej oceny zdolności kredytowej. Wnioskodawcy chcący uzyskać wyjaśnienia powinni złożyć w Placówce w której składali wniosek kredytowy zapytanie w sprawie. Banku udzieli wyjaśnień w formie pisemnej w terminie 14 dni od daty złożenia zapytania.
- podejmuje decyzje kredytowe opierając się m.in. na zautomatyzowanym przetwarzaniu (w tym profilowaniu) danych osobowych stanowiących tajemnicę bankową. Zgodnie z art. 105a ust. 1a Prawa bankowego Bank zapewnienia osobie, której dotyczy decyzja podejmowana w sposób zautomatyzowany, prawa do:
otrzymania stosownych wyjaśnień co do podstaw podjętej decyzji,
do uzyskania interwencji ludzkiej w celu podjęcia ponownej decyzji,
do wyrażenia własnego stanowiska.
Wnioskodawca chcący skorzystać z powyższych uprawnień, powinien złożyć odpowiednie zapytanie w formie pisemnej w Oddziale Banku w którym wnioskował o udzielenie kredytu/pożyczki. Banku udzieli wyjaśnień w formie pisemnej w terminie 14 dni od daty złożenia zapytania.
Bank zapewnia, że decyzje podejmowane w sposób zautomatyzowany są podejmowane wyłącznie w oparciu o dane niezbędne z uwagi na cel i rodzaj wniosku, w szczególności w oparciu o kategorie danych określone w art. 105a ust. 1b Prawa bankowego.