Konto VIP PLUS

Dla najbardziej wymagających Klientów Skontaktuj się

Twoje korzyści

Wszystko czego oczekujesz od konta a dodatkowo
  • 0 zł za wypłaty kartą debetową na całym świecie

  • 0 zł za realizację zleceń stałych oraz poleceń zapłaty

  • 0 zł za wpłaty i wypłaty gotówkowe w oddziałach naszego banku

  • 0 zł za prowadzenie przy miesięcznych wpływach na rachunek

    min. 10 000 zł

Wniosek o konto możesz też złożyć w najbliższym oddziale BOŚ Banku

Karta debetowa Mastercard VIP

Płać codziennie za swoje zakupy i korzystaj z dodatkowych przywilejów

0 zł za korzystanie z karty debetowej Mastercard VIP

0 zł za wypłaty kartą debetową z bankomatów na całym świecie

Bezpłatne ubezpieczenie do karty (szczegóły):

  • wypłaconej gotówki do równowartości 1200 €
  • przedłużonej gwarancji do równowartości max 5000 €

Google Paywygodne płatności kartą w telefonie

Wybierz swoją kartę z wizerunkami chronionych zwierząt

Przelewy natychmiastowe Express Elixir

  • Przelewy dostępne w bankowości elektronicznej BOŚBank24
  • Szybka realizacja płatności – środki dostarczone  do odbiorcy w ciągu kilkunastu sekund
  • Możliwość realizacji przelewu w BOŚ przez 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, za wyjątkiem przerw technicznych (dostępność przelewów Express Elixir w BOŚ i innych Bankach można sprawdzić tutaj)
  • Maksymalna kwota pojedynczego przelewu 10 tys. PLN

Dodatkowe informacje

Skontaktuj się z nami

Jesteś klientem Banku Ochrony Środowiska i chcesz zapytać o posiadane produkty lub usługi, stan konta itp.? - Napisz do nas przez BOŚBank24, zadzwoń pod numer 22 543 34 34* lub odwiedź placówkę .

Konsultant obsługujący formularze kontaktowe nie ma dostępu do Twoich danych i nie udzieli informacji na temat Twojego konta.


Jeśli chcesz założyć nowe konto napisz na adres ekocenter@bosbank.pl lub zadzwoń pod numer 22 520 35 00 *.
*Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora

Wypełnij formularz kontaktowy

  • Bank oświadcza że:

    • zgodnie z art. 70a Prawa bankowego udziela klientom Banku wyjaśnień dotyczących dokonanej przez siebie oceny zdolności kredytowej w zakresie osoby wnioskującej o udzielenie kredytu/pożyczki. Wyjaśnienie, obejmuje informacje na temat czynników - w tym danych osobowych wnioskującego - które miały wpływ na wynik dokonanej oceny zdolności kredytowej.  Wnioskodawcy chcący uzyskać wyjaśnienia powinni złożyć w Placówce w której składali wniosek kredytowy zapytanie w sprawie. Banku udzieli wyjaśnień w formie pisemnej w terminie 14 dni od daty złożenia zapytania.
    • podejmuje decyzje kredytowe opierając się m.in. na zautomatyzowanym przetwarzaniu (w tym profilowaniu) danych osobowych stanowiących tajemnicę bankową. Zgodnie z art. 105a ust. 1a Prawa bankowego Bank zapewnienia osobie, której dotyczy decyzja podejmowana w sposób zautomatyzowany, prawa do:
      otrzymania stosownych wyjaśnień co do podstaw podjętej decyzji,
      do uzyskania interwencji ludzkiej w celu podjęcia ponownej decyzji,
      do wyrażenia własnego stanowiska.
      Wnioskodawca chcący skorzystać z powyższych uprawnień, powinien złożyć odpowiednie zapytanie w formie pisemnej w Oddziale Banku w którym wnioskował o udzielenie kredytu/pożyczki. Banku udzieli wyjaśnień w formie pisemnej w terminie 14 dni od daty złożenia zapytania.

    Bank zapewnia, że decyzje podejmowane w sposób zautomatyzowany są podejmowane wyłącznie w oparciu o dane niezbędne z uwagi na cel i rodzaj wniosku, w szczególności w oparciu o kategorie danych określone w art. 105a ust. 1b Prawa bankowego.