W sklepie internetowym lub jego aplikacji wybierz płatność kartą - podaj numer karty, datę ważności, kod CVC2 i zatwierdź
Twoje korzyści
-
Loguj się bez ograniczeń o każdej porze
-
Miej finanse pod kontrolą
-
Realizuj przelewy jakich potrzebujesz
-
Pomnażaj swoje pieniądze
i zarządzaj nimi bezpiecznie
Jeden system, dwie możliwości
Bankowość internetowa BOŚBank24 to system, dzięki któremu będziesz samodzielnie zarządzać swoimi finansami. | Aplikacja mobilna Z aplikacją na swoim telefonie w każdej chwili i miejscu wykonasz operacje jakich potrzebujesz. |
Porównaj możliwości
-
bankowość
internetowa
BOŚBank24aplikacja
mobilnaRachunki
Informacja o saldzie i dostępnych środkach na rachunku
v
v
Informacja o blokadach i przyznanym limicie na rachunku
v
v
Informacja blokadach na rachunku
v
v
Historia rachunku - podgląd operacji
v
v
Zestawienie historii transakcji na rachunku
v
v
Podgląd szczegółów transakcji
v
v
Potwierdzenie transakcji w formacie pdf
v
v
Wyciągi elektroniczne w formacie pdf
v
v
Zarządzanie rachunkami – nadawanie własnych nazw
v
v
Zestawienie opłat
v
v
Transakcje i przelewy
Informacja o transakcjach (aktywnych, odrzuconych , anulowanych)
v
v
Informacja o szczegółach płatności
v
v
Przelewy na rachunki własne oraz do dowolnego odbiorcy
v
v
Przelew z zapisanego szablonu odbiorcy
v
v
Przelew na telefon BLIK
x
v
Przelew natychmiastowy Express Elixir
v
v
Przelewy zagraniczne (SEPA, SWIFT, TARGET2)
v
v
Przelewy do ZUS, US
v
v
Przelewy podatkowe na mikrorachunki
v
v
PUE ZUS
v
x
Zlecanie przelewów odroczonych
v
v
Zakładanie zleceń stałych
v
v
Zarządzanie zleceniami stałymi
v
v
Podgląd aktywnych zleceń stałych
v
v
Potwierdzenia realizacji transakcji (pdf)
v
v Koszyk zleceń – do zatwierdzenia operacji z Koszyka konieczna jest autoryzacja mobilna w aplikacji. Aby mobilnie autoryzować operacje pobierz aplikację mobilną BOŚBank24 ze sklepu.
v
v
Autoryzacja
Autoryzacja mobilna – wymagana w systemie bankowości internetowej do zatwierdzania operacji zlecanych z Koszyka
v
v
Autoryzacja sms’ami – stosowana do zatwierdzania w systemie bankowości internetowej operacji (poza zlecanymi z Koszyka), kod SMS zawiera informacje o szczegółach autoryzowanej dyspozycji tj. numer operacji, kwotę oraz walutę przelewu oraz numery rachunków (nadawcy i odbiorcy).
v
x
Płatności
Płatności internetowe "Płać z BOŚ"
v
v
Płatności internetowe kartami, w technologii 3DSecure – autoryzacja mobilna
x
v
Płatności BLIK
x
v
Płatności Google Pay
x
v
Karty
Lista posiadanych kart
v
v
Podgląd szczegółów kart
v
v
Historia transakcji dokonanych kartą
v
v
Zmiana limitów transakcji kartowych
v
v
Lista blokad
v
v
Pobranie wyciągu pojedynczej transkcji dokonanej kartą
v
v
Spłata zadłużenia karty kredytowej
v
v
Pobranie wyciągu karty kredytowej
v
v
Zamówienie karty
v
v
Zapisanie do programu Priceless Specials
v
v
Lokaty/oszczędności
Otwieranie i prezentacja szczegółów lokat
v
v
Otwieranie rachunku oszczędnościowego
v
v
Zrywanie lokat
v
v
Prezentacja historii lokaty
v
v
Podgląd szczegółów lokat
v
v
Kredyty
Sprawdzanie informacji i historii rachunków kredytowych
v
v
Podgląd historii transakcji oraz harmonogramu spłat
v
v
Zarządzanie kredytami – nadawanie nazw
v
v
Doładowanie telefonu
Doładowanie dowolnego numeru telefonu komórkowego na kartę
v
v
Potwierdzenie doładowania telefonu (pdf)
v
v
Wnioski
Wnioskowanie o nowe produkty i usługi
v
v
Aktualizacja danych
v
v
Tarcza Finansowa PFR
v
x
eUrząd
PUE ZUS - logowanie do portalu ZUS z dostępem do jego usług
v
x
ePUAP – zakładanie profilu zaufanego i dostęp do usług portalu ePUAP, dostęp do katalogu spraw m.in. ochrona środowiska i nieruchomości, internetowe konto pacjenta, dane osobowe i dokumenty, sprawy cywilne, meldunek i wybory, zaświadczenia i odpisy, kierowcy i pojazdy
v
x
Inne
Dostosowanie pulpitu do własnych potrzeb
v
v
Personalizacja widoku przed zalogowaniem - wyświetlanie dostępnych środków
x
v
Kursy walut
v
v
Wiadomości - kontakt z Bankiem
v
v
Logowanie odciskiem palca
x
v*
Logowanie Face ID
x
v*
Mobilna autoryzacja
v
v
Powiadomienia
v
(sms)v
(push)Terminarz
v
v
Przepływy na rachunku
v
v
Zarządzanie kanałami dostępu i limitami
v
x
Rejestr zdarzeń
v
v
Jesteś nowym Klientem?
Zacznij korzystać!-
Na stronie logowania podaj:
Jesteś już naszym Klientem?
Zapoznaj się z metodami logowaniaOdblokowanie aplikacji mobilnej
-
Jeżeli zapomniałeś PINu do aplikacji mobilnej (lub wpisując go błędnie zablokowałeś dostęp) musisz ustawić nowy kod PIN - w tym celu ponownie aktywuj aplikację (sparuj aplikację mobilną z systemem bankowości internetowej BOŚBank24).
Nowy PIN ustanowisz podczas procesu aktywacji (parowanie aplikacji)
Bankuj jeszcze prościej używając aplikacji mobilnej!
Dowiedz się więcej o BLIKU w aplikacji
Jak połączyć aplikację mobilną z rachunkiem?
Rozpocznij od pobrania darmowej aplikacji mobilnej*
*Pobierz aplikację zgodnie z systemem swojego telefonu
Zmiana danych osobowych w BOŚBank24
Zadbaj o to, aby Twoje dane osobowe zawsze były aktualne.
Dzięki temu zawsze będziemy z Tobą w kontakcie, bez ograniczeń skorzystasz także zdalnie z usług czy produktów banku.
Sprawdź i zaktualizuj dane online w bankowości lub aplikacji.
Jak zmienić dane w serwisie internetowym BOŚBank24?
🡲 Zaloguj się do BOŚBank24.
🡲 Przejdź do Ustawień (w prawym górnym rogu) a następnie wejdź w opcję Dane osobowe.
🡲 W prawym górny rogu kliknij Edytuj dane i zmień dane które potrzebujesz.
🡲 Zapisz oraz zatwierdź zmiany kodem sms lub autoryzacją mobilną w aplikacji.
🡲 I gotowe. Dane zostały zmienione.
Jak zmienić dane w aplikacji mobilnej BOŚBank24?
🡲 Zaloguj się do aplikacji BOŚBank24.
🡲 Na dolnym pasku kliknij opcję Więcej, następnie Ustawienia i Dane osobowe.
🡲 Wejdź w opcję Edytuj dane i zmień dane które potrzebujesz.
🡲 Kliknij Dalej oraz zatwierdź zmiany kodem PIN.
🡲 I gotowe. Dane zostały zmienione.
W opcji Edytuj dane w systemie internetowym lub aplikacji zmienisz:
✓ adres korespondencyjny
✓ adres zamieszkania
✓ adres e-mail
✓ numer telefonu do kontaktu
W systemie BOŚBank24 zmodyfikujesz dane i złożysz inne dyspozycje korzystając także z menu Wnioski i wysyłając wniosek „AKTUALIZACJA DANYCH – bądź eko!”.
Zaktualizujesz tutaj swój dokument tożsamości czy wyrazisz zgodę na ekologiczny, elektroniczny kontakt z bankiem – bez zużywania papieru.
Informację potwierdzającą zmianę danych z wniosku otrzymasz po jego realizacji przez bank.
3D Secure 2.1 – bezpieczne transakcje kartą w sklepie internetowym zatwierdzisz w aplikacji mobilnej
Na swój telefon otrzymasz powiadomienie PUSH |
Zaloguj się do aplikacji BOŚBank24 i sprawdź szczegóły transakcji.
Jeśli wszystko się zgadza - zaakceptuj operację w telefonie i zatwierdź ją PINem
Sfinalizuj transakcję w sklepie klikając Kontynuuj
3d secure
Koszyk zleceń – używając aplikacji mobilnej wygodnie zatwierdzisz operacje z Koszyka
W systemie BOŚBank24 w Koszyku można autoryzować kilka przelewów jednocześnie.
Operacje z Koszyka autoryzować można tylko mobilnie (w aplikacji BOŚBank24) - jednorazowo maksymalnie 5 przelewów.
Treść powiadomienia
zawiera: liczbę dyspozycji, kwoty oraz waluty przelewów, numery rachunków (nadawców i odbiorców).
Przed akceptacją Koszyka zawsze upewnij się, że te dane się zgadzają.
Używając do autoryzacji smsów nie ma możliwości zaznaczenia przelewów w Koszyku, a przycisk Akceptuj pozostanie nieaktywny.
Pamiętaj!
System bankowości internetowej BOŚBank24 jest połączony z aplikacją mobilną. Jeśli pobierzesz aplikację mobilną operacje
w BOŚBank24 będziesz zatwierdzać mobilnie – szybko i wygodnie na swoim telefonie.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Pamiętaj!
Zadbaj o zachowanie poufności swojego hasła. Nie udostępniaj hasła innym osobom, na żadnych stronach internetowych,
pocztą elektroniczną, wiadomością SMS lub w odpowiedzi na żądania otrzymane od pracowników banku.
Definiując swoje hasło pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa podczas korzystania z usług bankowości elektronicznej.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Zasady budowy haseł są następujące:
- musi składać się z 8-11 znaków
- musi zawierać przynajmniej jedną wielką literę
- musi zawierać przynajmniej jedną małą literę
- musi zawierać przynajmniej jeden znak specjalny
- musi zawierać przynajmniej jedną cyfrę
Aplikacja mobilna BOŚBank24
Pytania i odpowiedzi-
Aplikację mobilną BOŚBank24 możesz uruchomić na telefonach i tabletach z systemem operacyjnym iOS (od wersji 11) oraz Android (od wersji 6.0). Pobierzesz ją za darmo z Google Play lub App Store w zależności od urządzenia jakiego używasz.
Możesz również korzystać z systemu BOŚBank24 w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia mobilnego, jeżeli Twój telefon lub tablet nie spełnia określonych wymagań. -
Aplikację mobilną możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu mobilnym (1 użytkownik systemu = 1 aplikacja mobilna). Użytkownik systemu bankowości internetowej BOŚBank24 może być powiązany tylko z jedna aplikacją mobilną. Jeżeli chcesz zmienić dotychczas używane urządzenie mobilne na nowe musisz je usunąć z listy urządzeń autoryzujących (opcja Ustawienia - w systemie bankowości internetowej) i aktywować nowe urządzenie.
-
W aplikacji mobilnej znajdziesz wszystko to, co w systemie bankowości internetowej BOŚBank24. Dokonasz w niej operacji, przelewów tak samo jak w bankowości na komputerze. A dodatkowo skorzystasz z funkcji jakie daje telefon:
- zalogujesz się PINem, odciskiem palca lub face ID,
- sprawdzisz saldo przed zalogowaniem do aplikacji,
- łatwo obsłużysz aplikację i zachowasz kontrolę dzięki powiadomieniom push,
- zlecone operacje zautoryzujesz mobilnie – wygodnie i bezpiecznie.
-
Jeśli w systemie bankowości internetowej logujesz się hasłem i smsem aktywację aplikacji dokonasz w 3 prostych krokach:
Jeśli w systemie bankowości internetowej logujesz się BOŚtokenem
aktywację aplikacji dokonasz w 5 prostych krokach: -
Możesz korzystać tylko z jednej z naszych aplikacji, system bankowości internetowej BOŚBank24 może być powiązany tylko z jedna aplikacją mobilną. Rekomendujemy korzystanie z aplikacji BOŚBank24 dzięki której możesz korzystać z bezpiecznej i wygodnej autoryzacji mobilnej oraz jednocześnie z innych funkcji natywnych aplikacji np. biometrii.
-
Jeśli w systemie bankowości internetowej logujesz się BOŚtokenem zmianę aplikacji dokonasz w 5 prostych krokach:
-
Logowanie do aplikacji jest wygodne i bezpieczne. Zalogujesz się PINem (min. 5, maksymalnie 8 cyfr) lub biometrycznie – odciskiem palca lub face ID (jeśli umożliwia to Twój telefon lub tablet). PIN i logowanie za pomocą danych biometrycznych ustawiasz podczas aktywacji aplikacji.
-
PIN jest to cyfrowy kod, który ustalasz podczas aktywacji aplikacji. PIN jest poufnym ciągiem cyfr i składa się z 5 do 8 cyfr. PIN służy do logowania i autoryzowania transakcji, stanowi element autoryzacji mobilnej. PIN ustanawiasz odpowiednio w aplikacji mobilnej BOŚBank24 lub aplikacji
BOŚtoken. -
Jeżeli zapomniałeś PINu do aplikacji mobilnej (lub wpisując go błędnie zablokowałeś dostęp) musisz ustawić nowy kod PIN - w tym celu ponownie aktywuj aplikację (sparuj aplikację mobilną z systemem bankowości internetowej BOŚBank24). Uruchom opcję NIE PAMIĘTAM KODU
PINU na ekranie startowym aplikacji i uruchom przycisk ROZPOCZNIJ PROCES PAROWANIA. Nowy PIN ustanowisz podczas procesu aktywacji. -
TAK. Aplikacja mobilna posiada domyślnie ustawione limity przelewów. Limit dzienny wynosi 1000 zł, limit jednorazowy 500 zł. Limity możesz zmienić samodzielnie do kwoty limitu dziennego/jednorazowego ustalonego w kanale mobilnym wynoszącej 50 000 zł. Zmiany dokonujesz w systemie bankowości internetowej BOŚBank24 – opcja USTAWIENIA. Limity możesz zmienić również w placówce Banku składając odpowiednią dyspozycję dotyczącą limitów.
Skontaktuj się z nami
Masz dodatkowe pytania?
Sprawdź nasze Pytania i Odpowiedzi.
Skontaktuj się z nami dzwoniąc na Infolinię.
801 355 455* lub +48 22 543 34 34*
w dni powszednie, w godz. 7:45 – 21:00 oraz w soboty,
w godz. 10:00 - 18:00
*Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora
-
Bank oświadcza że:
- zgodnie z art. 70a Prawa bankowego udziela klientom Banku wyjaśnień dotyczących dokonanej przez siebie oceny zdolności kredytowej w zakresie osoby wnioskującej o udzielenie kredytu/pożyczki. Wyjaśnienie, obejmuje informacje na temat czynników - w tym danych osobowych wnioskującego - które miały wpływ na wynik dokonanej oceny zdolności kredytowej. Wnioskodawcy chcący uzyskać wyjaśnienia powinni złożyć w Placówce w której składali wniosek kredytowy zapytanie w sprawie. Banku udzieli wyjaśnień w formie pisemnej w terminie 14 dni od daty złożenia zapytania.
- podejmuje decyzje kredytowe opierając się m.in. na zautomatyzowanym przetwarzaniu (w tym profilowaniu) danych osobowych stanowiących tajemnicę bankową. Zgodnie z art. 105a ust. 1a Prawa bankowego Bank zapewnienia osobie, której dotyczy decyzja podejmowana w sposób zautomatyzowany, prawa do:
otrzymania stosownych wyjaśnień co do podstaw podjętej decyzji,
do uzyskania interwencji ludzkiej w celu podjęcia ponownej decyzji,
do wyrażenia własnego stanowiska.
Wnioskodawca chcący skorzystać z powyższych uprawnień, powinien złożyć odpowiednie zapytanie w formie pisemnej w Oddziale Banku w którym wnioskował o udzielenie kredytu/pożyczki. Banku udzieli wyjaśnień w formie pisemnej w terminie 14 dni od daty złożenia zapytania.
Bank zapewnia, że decyzje podejmowane w sposób zautomatyzowany są podejmowane wyłącznie w oparciu o dane niezbędne z uwagi na cel i rodzaj wniosku, w szczególności w oparciu o kategorie danych określone w art. 105a ust. 1b Prawa bankowego.