Zadzwoń na infolinię i uważnie słuchaj komunikatów głosowych
Twoje korzyści
Dzięki dostępowi do bankowości telefonicznej zyskasz-
Bezpłatny
i ekologiczny kontakt z Bankiem -
Bezpieczny
i wygodny sposób zarządzania swoimi produktami
i usługami w Banku -
Możliwość składania dyspozycji przez telefon w łatwy
i prosty sposób,
np. przelewu czy odblokowania dostępu
do bankowości internetowej -
Telefoniczne wsparcie Konsultantów dostępne
w nieprzewidzianych sytuacjach
Pierwsze logowanie
Kolejne logowanie
Zawsze pamiętaj o podstawowych zasadach bezpieczeństwa
- Nie udostępniaj Identyfikatora i TeleKodu osobom trzecim.
- Nie trzymaj w jednym miejscu Identyfikatora oraz TeleKodu.
- Nie trzymaj w jednym miejscu danych do logowania i dokumentów z Banku.
- Nigdy nie podawaj Konsultantowi swojego TeleKodu. TeleKod jest znany tylko Tobie.
- Dzwoniąc na Infolinię zapewnij sobie swobodę rozmowy.
- Zapewnij bezpieczeństwo danym wpisywanym na telefonie.
Jeśli coś wzbudzi Twoje podejrzenia lub wiesz, że ktoś może posiadać Twoje dane do logowania:
- Niezwłocznie skontaktuj się z Infolinią i zablokuj dostęp
- Dostęp możesz zablokować w dowolnym Oddziale, w automatycznym serwisie na Infolinii lub w bankowości internetowej.
Ważne informacje
Konsultanci są do Twojej dyspozycji6:
- w dni powszednie, w godz. 7:45 – 21:00
- dyspozycje transakcyjne możesz składać wyłącznie do godziny 20:00
- po godzinie 20:00 możesz uzyskać informację o nowych produktach lub złożyć dyspozycję związaną z Twoją bankowością internetową.
- dyspozycję zastrzeżenia/blokady karty lub bankowości internetowej możesz złożyć 24h/7 oraz
- w soboty, w godz. 10:00 - 18:00
- dyspozycję zastrzeżenia/blokady karty lub bankowości internetowej możesz złożyć 24h/7
pod numerami telefonów:
801 355 455 - z telefonów komórkowych1,
22 543 34 34 - z telefonów stacjonarnych i z zagranicy1
Pytania i odpowiedzi
Skontaktuj się z nami
Jeśli masz dodatkowe pytania o produkt:
- wypełnij formularz poniżej
- zadzwoń na tel. 22 520 35 00*
- napisz mail na ekocenter@bosbank.pl
Jeśli jesteś klientem BOŚ i chcesz porozmawiać o swoich produktach/usługach: napisz wiadomość przez BOŚbank24, zadzwoń na tel. 22 534 34 34*, przyjdź do placówki.
Prosimy nie wypełniaj formularza kontaktowego, jeśli masz pytanie o swój produkt, z którego korzystasz. Konsultant nie ma dostępu do Twoich danych.
*Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora
_______________________________
1Opłata za połączenie jest zgodna z cennikiem operatora
2Rachunek, to rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub oszczędnościowy
3Identyfikator – 8 cyfrowy numer, który:
- przekazał Ci doradca w przypadku podpisywania umowy w Oddziale lub
- został Ci wysłany na adres e-mail w przypadku wniosków składanych zdalnie.
Wiadomości mogą czasami trafić do folderu SPAM. Jeśli nie widzisz wiadomości od nas w skrzynce odbiorczej to sprawdź folder SPAM / Niechciane. Jeśli nadal nie posiadasz od nas wiadomości to skontaktuj się z nami.
4TeleKod – 6 cyfrowy kod służący do logowania w bankowości telefonicznej (Usługa TeleBOŚ). Pierwszy TeleKod wydawany jest w formie SMS. Pierwszy TeleKod zmienisz podczas pierwszego logowania do Usługi TeleBOŚ.
5
6Bank zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia do realizacji Dyspozycji złożonej po godz. 19.00 w dni robocze.
W przypadku przelewów krajowych realizacja zleceń przyjętych do realizacji przed godz. graniczną tj. godziną 15:00 w dni robocze, następuje w tym samym dniu, a w przypadku przelewów zleconych po godz. granicznej lub w dni wolne od pracy, realizacja zleceń następuje najpóźniej w następnym dniu roboczym.
W przypadku przelewów wewnętrznych realizacja zleceń przyjętych do realizacji przed godz. graniczną tj. 20:00 od poniedziałku do piątku oraz w soboty przed godz. 18:00 następuje w tym samym dniu, a w przypadku przelewów zleconych po godzinie granicznej, realizacja zleceń następuje najpóźniej w kolejnym dniu kalendarzowym.