Bankowość telefoniczna

Łatwy i szybki dostęp do produktów i usług przez telefon

Twoje korzyści

Dzięki dostępowi do bankowości telefonicznej zyskasz
  • Bezpłatny
    i ekologiczny kontakt z Bankiem

  • Bezpieczny
    i wygodny sposób zarządzania swoimi produktami
    i usługami w Banku

  • Możliwość składania dyspozycji przez telefon w łatwy
    i prosty sposób,
    np. przelewu czy odblokowania dostępu
    do bankowości internetowej

  • Telefoniczne wsparcie Konsultantów dostępne
    w nieprzewidzianych sytuacjach

Pierwsze logowanie

Zadzwoń na infolinię i uważnie słuchaj komunikatów głosowych

Po wybraniu odpowiedniej opcji wprowadź dane do logowania (identyfikator oraz TeleKod, który otrzymałeś w SMS-ie
z Banku)

Wprowadź swój własny TeleKod i potwierdź go

Wybierz temat rozmowy
i poczekaj na połączenie
z konsultantem

Zadzwoń

Kolejne logowanie

Zadzwoń na Infolinię i uważnie słuchaj komunikatów głosowych

Po wybraniu odpowiedniej opcji wprowadź dane do logowania (Identyfikator oraz TeleKod)

Wybierz temat rozmowy
i poczekaj na połączenie
z Konsultantem

Zadzwoń

Funkcjonalności TeleBOŚ

Zawsze pamiętaj o podstawowych zasadach bezpieczeństwa

  1. Nie udostępniaj Identyfikatora i TeleKodu osobom trzecim.
  2. Nie trzymaj w jednym miejscu Identyfikatora oraz TeleKodu.
  3. Nie trzymaj w jednym miejscu danych do logowania i dokumentów z Banku.
  4. Nigdy nie podawaj Konsultantowi swojego TeleKodu. TeleKod jest znany tylko Tobie.
  5. Dzwoniąc na Infolinię zapewnij sobie swobodę rozmowy.
  6. Zapewnij bezpieczeństwo danym wpisywanym na telefonie.

Jeśli coś wzbudzi Twoje podejrzenia lub wiesz, że ktoś może posiadać Twoje dane do logowania:

  1. Niezwłocznie skontaktuj się z Infolinią i zablokuj dostęp
  2. Dostęp możesz zablokować w dowolnym Oddziale, w automatycznym serwisie na Infolinii lub w bankowości internetowej.

Ważne informacje

Konsultanci są do Twojej dyspozycji6:

  • w dni powszednie, w godz. 7:45 – 21:00
  • dyspozycje transakcyjne możesz składać wyłącznie do godziny 20:00
  • po godzinie 20:00 możesz uzyskać informację o nowych produktach lub złożyć dyspozycję związaną z Twoją bankowością internetową.
  • dyspozycję zastrzeżenia/blokady karty lub bankowości internetowej możesz złożyć 24h/7 oraz
  • w soboty, w godz. 10:00 - 18:00
    • dyspozycję zastrzeżenia/blokady karty lub bankowości internetowej możesz złożyć 24h/7

pod numerami telefonów:

801 355 455 - z telefonów komórkowych1,

22 543 34 34 - z telefonów stacjonarnych i z zagranicy1

Pytania i odpowiedzi

Skontaktuj się z nami

Jeśli masz dodatkowe pytania o produkt:

  • wypełnij formularz poniżej
  • zadzwoń na tel. 22 520 35 00*
  • napisz mail na ekocenter@bosbank.pl

Wypełnij formularz kontaktowy

Jeśli jesteś klientem BOŚ i chcesz porozmawiać o swoich produktach/usługach: napisz wiadomość przez BOŚbank24, zadzwoń na tel. 22 534 34 34*, przyjdź do placówki.

Prosimy nie wypełniaj formularza kontaktowego, jeśli masz pytanie o swój produkt, z którego korzystasz. Konsultant nie ma dostępu do Twoich danych.

*Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora

_______________________________

1Opłata za połączenie jest zgodna z cennikiem operatora

2Rachunek, to rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub oszczędnościowy

3Identyfikator – 8 cyfrowy numer, który:

  • przekazał Ci doradca w przypadku podpisywania umowy w Oddziale lub
  • został Ci wysłany na adres e-mail w przypadku wniosków składanych zdalnie.

Wiadomości mogą czasami trafić do folderu SPAM. Jeśli nie widzisz wiadomości od nas w skrzynce odbiorczej to sprawdź folder SPAM / Niechciane. Jeśli nadal nie posiadasz od nas wiadomości to skontaktuj się z nami.

4TeleKod – 6 cyfrowy kod służący do logowania w bankowości telefonicznej (Usługa TeleBOŚ). Pierwszy TeleKod wydawany jest w formie SMS. Pierwszy TeleKod zmienisz podczas pierwszego logowania do Usługi TeleBOŚ.

5

6Bank zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia do realizacji Dyspozycji złożonej po godz. 19.00 w dni robocze.

W przypadku przelewów krajowych realizacja zleceń przyjętych do realizacji przed godz. graniczną tj. godziną 15:00 w dni robocze, następuje w tym samym dniu, a w przypadku przelewów zleconych po godz. granicznej lub w dni wolne od pracy, realizacja zleceń następuje najpóźniej w następnym dniu roboczym.

W przypadku przelewów wewnętrznych realizacja zleceń przyjętych do realizacji przed godz. graniczną tj. 20:00 od poniedziałku do piątku oraz w soboty przed godz. 18:00 następuje w tym samym dniu, a w przypadku przelewów zleconych po godzinie granicznej, realizacja zleceń następuje najpóźniej w kolejnym dniu kalendarzowym.