Zmieniamy Regulaminy rachunków bankowych, świadczenia usług płatniczych, bankowości elektronicznej, wydawania i użytkowania kart płatniczych oraz kart kredytowych dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą

Informujemy o zmianie Regulaminów dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą

Co się zmienia?

  • Regulamin rachunków bankowych,
  • Regulamin świadczenia usług płatniczych dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,
  • Regulamin bankowości elektronicznej dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,
  • Regulaminu wydawania i użytkowania karty Business dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,
  • Regulaminu wydawania i użytkowania karty kredytowej typu Business dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.

Zmiany wchodzą w życie 1 marca 2025 roku.

Główne zmiany, jakie wprowadzamy w Regulaminie rachunków bankowych dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą:

  • doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad składania reklamacji,
  • uszczegóławiamy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych.

Główne zmiany, jakie wprowadzamy w Regulaminie świadczenia usług płatniczych dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą:

  • dodajemy definicje, których brakowało w treści Regulaminu, np. Uwierzytelnianie, Transakcja płatnicza autoryzowana, Silne uwierzytelnienie;
  • uściślamy postanowienia dotyczące zasad składania reklamacji;
  • doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych;
  • uzupełniamy postanowienia dotyczące prawidłowego korzystania przez Klienta z karty płatniczej.

Główne zmiany, jakie wprowadzamy w Regulaminie bankowości elektronicznej dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą:

  • dołączamy definicje, których brakowało w treści Regulaminu, np. Uwierzytelnianie, Transakcja płatnicza autoryzowana, Silne uwierzytelnienie;
  • doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych.

Główne zmiany, jakie wprowadzamy w Regulaminie wydawania i użytkowania karty Business dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą:

  • dodajemy definicje, których brakowało w treści Regulaminu, np. Uwierzytelnianie, Transakcja płatnicza autoryzowana, Silne uwierzytelnienie;
  • uściślamy postanowienia dotyczące zasad składania reklamacji;
  • doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych.

Główne zmiany, jakie wprowadzamy w Regulaminie wydawania i użytkowania karty kredytowej typu Business dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą:

  • uzupełniamy definicje, których brakowało w treści Regulaminu, np. Uwierzytelnianie, Transakcja płatnicza autoryzowana, Silne uwierzytelnienie;
  • uszczegóławiamy postanowienia dotyczące zasad składania reklamacji;
  • doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych.

Zobacz nowe regulaminy:  www.bosbank.pl/wazne-informacje/tabele-opłaty


Kolejne kroki

  • Jeżeli akceptujesz wprowadzone zmiany, nie będzie wymagane żadne działanie z Twojej strony.
  • Jeśli nie wyrażasz zgody na zmianę, masz prawo do wypowiedzenia umowy w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia opublikowania niniejszego powiadomienia na stronie internetowej Banku. W takim przypadku umowa rachunku ulegnie rozwiązaniu po upływie okresu wypowiedzenia. Do dnia rozwiązania umowy obowiązywać będzie dotychczasowy Regulamin.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem Infolinii*: 801 355 455 lub 22 543 34 34.

* Infolinia dostępna w dni robocze od 7:45 do 21:00 oraz w soboty od 10:00 do 18:00. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.