Informujemy o zmianie Regulaminów dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą
Co się zmienia?
- Regulamin rachunków bankowych,
- Regulamin świadczenia usług płatniczych dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,
- Regulamin bankowości elektronicznej dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,
- Regulaminu wydawania i użytkowania karty Business dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,
- Regulaminu wydawania i użytkowania karty kredytowej typu Business dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
Zmiany wchodzą w życie 1 marca 2025 roku.
Główne zmiany, jakie wprowadzamy w Regulaminie rachunków bankowych dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą:
- doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad składania reklamacji,
- uszczegóławiamy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych.
Główne zmiany, jakie wprowadzamy w Regulaminie świadczenia usług płatniczych dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą:
- dodajemy definicje, których brakowało w treści Regulaminu, np. Uwierzytelnianie, Transakcja płatnicza autoryzowana, Silne uwierzytelnienie;
- uściślamy postanowienia dotyczące zasad składania reklamacji;
- doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych;
- uzupełniamy postanowienia dotyczące prawidłowego korzystania przez Klienta z karty płatniczej.
Główne zmiany, jakie wprowadzamy w Regulaminie bankowości elektronicznej dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą:
- dołączamy definicje, których brakowało w treści Regulaminu, np. Uwierzytelnianie, Transakcja płatnicza autoryzowana, Silne uwierzytelnienie;
- doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych.
Główne zmiany, jakie wprowadzamy w Regulaminie wydawania i użytkowania karty Business dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą:
- dodajemy definicje, których brakowało w treści Regulaminu, np. Uwierzytelnianie, Transakcja płatnicza autoryzowana, Silne uwierzytelnienie;
- uściślamy postanowienia dotyczące zasad składania reklamacji;
- doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych.
Główne zmiany, jakie wprowadzamy w Regulaminie wydawania i użytkowania karty kredytowej typu Business dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą:
- uzupełniamy definicje, których brakowało w treści Regulaminu, np. Uwierzytelnianie, Transakcja płatnicza autoryzowana, Silne uwierzytelnienie;
- uszczegóławiamy postanowienia dotyczące zasad składania reklamacji;
- doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych.
Zobacz nowe regulaminy: www.bosbank.pl/wazne-informacje/tabele-opłaty
Kolejne kroki
- Jeżeli akceptujesz wprowadzone zmiany, nie będzie wymagane żadne działanie z Twojej strony.
- Jeśli nie wyrażasz zgody na zmianę, masz prawo do wypowiedzenia umowy w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia opublikowania niniejszego powiadomienia na stronie internetowej Banku. W takim przypadku umowa rachunku ulegnie rozwiązaniu po upływie okresu wypowiedzenia. Do dnia rozwiązania umowy obowiązywać będzie dotychczasowy Regulamin.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem Infolinii*: 801 355 455 lub 22 543 34 34.
* Infolinia dostępna w dni robocze od 7:45 do 21:00 oraz w soboty od 10:00 do 18:00. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.