Zmieniamy Regulaminy rachunków bankowych, świadczenia usług płatniczych, bankowości elektronicznej, wydawania i użytkowania kart płatniczych oraz kart kredytowych dla klientów instytucjonalnych

Informujemy o zmianie Regulaminów dla klientów instytucjonalnych
Co się zmienia?

  • Regulamin rachunków bankowych,
  • Regulamin świadczenia usług płatniczych dla klientów instytucjonalnych,
  • Regulamin bankowości elektronicznej dla klientów instytucjonalnych,
  • Regulaminu wydawania i użytkowania karty Business,
  • Regulaminu wydawania i użytkowania karty kredytowej typu Business.

Zmiany wchodzą w życie 1 marca 2025 roku.

Najważniejsze zmiany w Regulaminie rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych:

  • dołączamy definicje, których brakowało w treści Regulaminu, np. Autoryzacja, Uwierzytelnianie, Transakcja płatnicza autoryzowana;
  • doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad składania reklamacji;
  • uszczegóławiamy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych.

Najważniejsze zmiany w Regulaminie świadczenia usług płatniczych dla klientów instytucjonalnych:

  • dodajemy definicje, których brakowało w treści Regulaminu, np. Autoryzacja, Uwierzytelnianie, Silne uwierzytelnienie, Transakcja płatnicza autoryzowana;
  • uściślamy postanowienia dotyczące zasad składania reklamacji;
  • uzupełniamy postanowienia dotyczące prawidłowego korzystania przez klienta
    z karty płatniczej;
  • doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych.

Najważniejsze zmiany w Regulaminie bankowości elektronicznej dla klientów instytucjonalnych:

  • dołączamy definicje, których brakowało w treści Regulaminu, np. Autoryzacja, Uwierzytelnianie, Silne uwierzytelnienie, Transakcja płatnicza autoryzowana;
  • doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych;
  • usuwamy zapisy dotyczące wycofanego z użycia podpisu niekwalifikowanego.

Najważniejsze zmiany w Regulaminie wydawania i użytkowania karty Business:

  • dodajemy definicje, których brakowało w treści Regulaminu, np. Uwierzytelnianie, Transakcja płatnicza autoryzowana, Silne uwierzytelnienie;
  • uściślamy postanowienia dotyczące zasad składania reklamacji;
  • doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych.

Najważniejsze zmiany w Regulaminie wydawania i użytkowania karty kredytowej typu Business:

  • uzupełniamy definicje, których brakowało w treści Regulaminu,
    np. Uwierzytelnianie, Transakcja płatnicza autoryzowana, Silne uwierzytelnienie;
  • uszczegóławiamy postanowienia dotyczące zasad składania reklamacji;
  • doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych.

Zobacz nowe regulaminy:  www.bosbank.pl/wazne-informacje/tabele-opłaty

Kolejne kroki

  • Jeżeli akceptujesz wprowadzone zmiany, nie będzie wymagane żadne działanie
    z Twojej strony.
  • Jeśli nie zgadzasz się z postanowieniami zmienionego Regulaminu, poinformuj nas o tym niezwłocznie. Umowa obsługi rachunków bankowych ulegnie rozwiązaniu
    z pierwszym dniem obowiązywania zmienionego Regulaminu.
  • Masz również prawo do wypowiedzenia umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych
    od daty publikacji tej informacji na stronie internetowej Banku. W tym przypadku umowa ulegnie rozwiązaniu po upływie okresu wypowiedzenia. Do dnia rozwiązania umowy obowiązywać będzie Regulamin rachunków bankowych w dotychczasowym brzmieniu.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem Infolinii*: 801 355 455 lub 22 543 34 34.

* Infolinia dostępna w dni robocze od 7:45 do 21:00 oraz w soboty od 10:00 do 18:00. Koszt połączenia zgodnie
z taryfą operatora.