Informujemy o zmianie Regulaminów dla klientów instytucjonalnych
Co się zmienia?
- Regulamin rachunków bankowych,
- Regulamin świadczenia usług płatniczych dla klientów instytucjonalnych,
- Regulamin bankowości elektronicznej dla klientów instytucjonalnych,
- Regulaminu wydawania i użytkowania karty Business,
- Regulaminu wydawania i użytkowania karty kredytowej typu Business.
Zmiany wchodzą w życie 1 marca 2025 roku.
Najważniejsze zmiany w Regulaminie rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych:
- dołączamy definicje, których brakowało w treści Regulaminu, np. Autoryzacja, Uwierzytelnianie, Transakcja płatnicza autoryzowana;
- doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad składania reklamacji;
- uszczegóławiamy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych.
Najważniejsze zmiany w Regulaminie świadczenia usług płatniczych dla klientów instytucjonalnych:
- dodajemy definicje, których brakowało w treści Regulaminu, np. Autoryzacja, Uwierzytelnianie, Silne uwierzytelnienie, Transakcja płatnicza autoryzowana;
- uściślamy postanowienia dotyczące zasad składania reklamacji;
- uzupełniamy postanowienia dotyczące prawidłowego korzystania przez klienta
z karty płatniczej; - doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych.
Najważniejsze zmiany w Regulaminie bankowości elektronicznej dla klientów instytucjonalnych:
- dołączamy definicje, których brakowało w treści Regulaminu, np. Autoryzacja, Uwierzytelnianie, Silne uwierzytelnienie, Transakcja płatnicza autoryzowana;
- doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych;
- usuwamy zapisy dotyczące wycofanego z użycia podpisu niekwalifikowanego.
Najważniejsze zmiany w Regulaminie wydawania i użytkowania karty Business:
- dodajemy definicje, których brakowało w treści Regulaminu, np. Uwierzytelnianie, Transakcja płatnicza autoryzowana, Silne uwierzytelnienie;
- uściślamy postanowienia dotyczące zasad składania reklamacji;
- doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych.
Najważniejsze zmiany w Regulaminie wydawania i użytkowania karty kredytowej typu Business:
- uzupełniamy definicje, których brakowało w treści Regulaminu,
np. Uwierzytelnianie, Transakcja płatnicza autoryzowana, Silne uwierzytelnienie; - uszczegóławiamy postanowienia dotyczące zasad składania reklamacji;
- doprecyzowujemy postanowienia dotyczące zasad zgłaszania nieautoryzowanych transakcji płatniczych.
Zobacz nowe regulaminy: www.bosbank.pl/wazne-informacje/tabele-opłaty
Kolejne kroki
- Jeżeli akceptujesz wprowadzone zmiany, nie będzie wymagane żadne działanie
z Twojej strony.
- Jeśli nie zgadzasz się z postanowieniami zmienionego Regulaminu, poinformuj nas o tym niezwłocznie. Umowa obsługi rachunków bankowych ulegnie rozwiązaniu
z pierwszym dniem obowiązywania zmienionego Regulaminu. - Masz również prawo do wypowiedzenia umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych
od daty publikacji tej informacji na stronie internetowej Banku. W tym przypadku umowa ulegnie rozwiązaniu po upływie okresu wypowiedzenia. Do dnia rozwiązania umowy obowiązywać będzie Regulamin rachunków bankowych w dotychczasowym brzmieniu.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem Infolinii*: 801 355 455 lub 22 543 34 34.
* Infolinia dostępna w dni robocze od 7:45 do 21:00 oraz w soboty od 10:00 do 18:00. Koszt połączenia zgodnie
z taryfą operatora.