8 marca 2024 r. zmieniliśmy Regulamin Produktów Kredytowych dla Klientów Instytucjonalnych, z wyłączeniem JST oraz Regulamin produktów kredytowych dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
Co się zmieniło?
Przygotowujemy nasz bank do składania dyspozycji wypłaty z kredytu/ pożyczki za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej oraz dostarczania dokumentów do wypłaty z kredytu (np. faktur, rachunków, innych dokumentów potwierdzających istnienie zobowiązania) za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Umożliwimy również elektroniczne dostarczanie m.in. dokumentów dotyczących sytuacji finansowej Klienta, wymagane w trakcie obowiązywania umowy produktu kredytowego.
Powyższe zmiany będą dotyczyły Klientów, którzy prowadzą pełną sprawozdawczość księgową określoną ustawą o rachunkowości.
Kiedy umożliwimy skorzystanie z powyższych udogodnień?
Poinformujemy o tym w osobnym komunikacie oraz na naszej stronie internetowej.
Gdzie można znaleźć regulamin?
Aktualne wersje regulaminów udostępniliśmy w zakładce „Dokumenty” pod każdym produktem kredytowym.
Pozdrawiamy
Biuro ds. Bankowości Biznesowej