Zmiana Regulaminu Produktów Kredytowych dla Klientów Instytucjonalnych, z wyłączeniem JST oraz Regulaminu produktów kredytowych dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą

8 marca 2024 r. zmieniliśmy Regulamin Produktów Kredytowych dla Klientów Instytucjonalnych, z wyłączeniem JST oraz Regulamin produktów kredytowych dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.

Co się zmieniło?

Przygotowujemy nasz bank do składania dyspozycji wypłaty z kredytu/ pożyczki za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej oraz dostarczania dokumentów do wypłaty z kredytu (np. faktur, rachunków, innych dokumentów potwierdzających istnienie zobowiązania) za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Umożliwimy również elektroniczne dostarczanie m.in. dokumentów dotyczących sytuacji finansowej Klienta, wymagane w trakcie obowiązywania umowy produktu kredytowego.

Powyższe zmiany będą dotyczyły Klientów, którzy prowadzą pełną sprawozdawczość księgową określoną ustawą o rachunkowości.

Kiedy umożliwimy skorzystanie z powyższych udogodnień?

Poinformujemy o tym w osobnym komunikacie oraz na naszej stronie internetowej.

Gdzie można znaleźć regulamin?

Aktualne wersje regulaminów udostępniliśmy w zakładce „Dokumenty” pod każdym produktem kredytowym.

Pozdrawiamy

Biuro ds. Bankowości Biznesowej