Szanowni Państwo,
informujemy, że z powodu wykonywania prac serwisowych, w niedzielę (28.11) w godz. 4:00-8:00, system i aplikacja mobilna BOŚBank24 oraz Usługa TeleBOŚ będą działać w ograniczonym zakresie. W tym czasie nie będą realizowane przelewy, płatności BLIK, szybkie płatności Płać z BOŚ oraz operacje doładowań telefonów.
Mogą wystąpić także opóźnienia w realizacji przelewów.
Infolinia Banku będzie dostępna z ograniczoną funkcjonalnością.
Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, dotyczących obsługi systemu, uprzejmie prosimy o kontakt pod numerem Infolinii*: 801 355 455 lub 22 543 34 34.
* Infolinia dostępna w dni robocze od 7:45 do 21:00 oraz w soboty od 10:00 do 18:00. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.
Z poważaniem,
Zespół Banku Ochrony Środowiska