Prace serwisowe - ograniczenia w dostępności systemu i aplikacji mobilnej BOŚBank24

Informujemy, że z powodu wykonywania prac serwisowych, w piątek (25.10) od godz. 22:00 do godz. 4:00 w sobotę (26.10), będą niedostępne przelewy na telefon BLIK.
W niedzielę (27.10) od godz. 8:00 do godz. 14:15 system i aplikacja mobilna BOŚBank24, usługa mojeID oraz TeleBOŚ będą niedostępne. Karty płatnicze w tym czasie będą działały w trybie offline.

Infolinia Banku będzie dostępna z ograniczoną funkcjonalnością.

Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, dotyczących obsługi systemu, prosimy o kontakt pod numerem Infolinii*: 801 355 455 lub 22 543 34 34.

* Infolinia dostępna w dni robocze od 7:45 do 21:00 oraz w soboty od 10:00 do 18:00. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.