Szanowni Państwo,
informujemy, że z powodu wykonywania prac serwisowych, w dniu 20.09 od godz. 8:00 do godz. 16:00, system bankowości internetowej BOŚBank24 oraz Usługa TeleBOŚ będą niedostępne. W tym czasie możliwe będzie korzystanie z funkcji bankowości elektronicznej poprzez aplikację mobilną BOŚBank24. Aplikacja mobilna BOŚBank24 będzie działać dla Klientów, którzy już z niej korzystają.
Klienci, którzy nie używają jeszcze aplikacji mogą ją pobrać ze sklepu Google Play lub App Store i zainstalować na telefonie. Aplikację należy połączyć z systemem bankowości internetowej przed pracami serwisowymi. Jak połączyć aplikację z systemem BOŚBank24 można obejrzeć w filmie na stronie Banku w zakładce Bankowość elektroniczna.
Dodatkowo informujemy, że Infolinia Banku będzie dostępna z ograniczoną funkcjonalnością.
Przepraszamy za utrudnienia.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, dotyczących obsługi systemu, uprzejmie prosimy o kontakt pod numerem Infolinii*: 801 355 455 lub 22 543 34 34 - koszt zgodny z taryfą operatora.
* Infolinia dostępna w dni robocze od 7:45 do 21:00 oraz w soboty od 10:00 do 18:00. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.
Z poważaniem,
Zespół BOŚBank