Nowy system bankowości internetowej BOŚBank24
Uprzejmie informujemy, że udostępniliśmy nowy system bankowości elektronicznej BOŚBank24 dla wszystkich użytkowników, którzy korzystają z autoryzacji Kodem SMS jak i tych korzystających z tokena sprzętowego.
Użytkownicy korzystający z tokenów sprzętowych, aby uzyskać dostęp do nowego systemu powinni przejść proces migracji zgodnie z Instrukcją. Realizacja procesu pozwoli na zmianę systemu wraz ze zmianą narzędzia autoryzacji - na autoryzację mobilną lub autoryzację kodem SMS.
Aplikacja BOŚtoken umożliwiająca logowanie oraz autoryzację mobilną operacji w systemie BOŚBank24 jest dostępna do pobrania w sklepach:
- App Store - link
- Google Play - link
Użytkownicy korzystający z autoryzacji kodem SMS, aby skorzystać z nowego systemu nie muszą przechodzić procesu migracji. Logowanie do nowego systemu odbywa się na dotychczasowych zasadach, tzn. na stronie logowania należy podać Identyfikator do logowania oraz używane do tej pory Hasło. Link do nowego systemu jest udostępniony na głównej stronie Banku w sekcji Logowanie.
Uwaga: Zalogowanie do nowego systemu BOŚBank24 spowoduje brak możliwości ponownego zalogowania się do obecnego systemu bankowości internetowej.
Dotychczasowy system bankowości elektronicznej zostanie wyłączony z dniem obowiązywania wymogów PSD2, tj. 14 września 2019 r. Do tego czasu będzie trwał proces przechodzenia ze starego systemu na nowy.