Individual
customer

+48 22 543 34 34
801 355 455


W dni powszednie, w godz. 7:45 – 21:00  oraz w soboty, w godz. 10:00 - 18:00


Dyspozycję zastrzeżenia/blokady karty lub bankowości internetowej możesz złożyć 24h/7


TeleBOŚ
to także łatwy i szybki dostęp do produktów oraz usług przez telefon.
Dowiedz się więcej o usłudze TeleBOŚ.


*Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika.

Jeśli jesteś klientem Banku Ochrony Środowiska i chcesz zapytać o posiadane produkty lub usługi, stan konta itp. - napisz do nas przez BOŚBank24, zadzwoń pod numer 22 543 34 34 lub odwiedź placówkę.


Jeśli chcesz złożyć reklamację skorzystaj z formularza reklamacyjnego.


Konsultant obsługujący formularze kontaktowe nie ma dostępu do Twoich danych i nie udzieli informacji na temat Twojego konta.

Możesz też wysłać do nas e-mail na adres  bos@bosbank.pl